Preses relīze

CLAAS SCORPION teleskopiskajiem iekrāvējiem būs jauns transmisijas piedziņas motors

Publicēts 07.09.2021.

CLAAS zemākas un vidējas veiktspējas klases teleskopiskie iekrāvēji turpmāk tiks darbināti ar ļoti efektīvu dubulto motoru. Šī ļoti kompaktā piedziņas sistēma, kas jau ir pazīstama un kuru izmanto JAGUAR pašgājējsmalcinātājiem, nodrošinās ilgu kalpošanas laiku, lielāku piedziņas efektivitāti un zemāku trokšņa līmeni.

VARIPOWER 2 – transmisija, kas aizgūta no JAGUAR pašgājējsmalcinātājiem 
 
Modeļos SCORPION 741, 736, 635, 1033 un 732 SCORPION 741, 736, 635, 1033 un 732 transmisija VARIPOWER tagad tiek aizstāta ar dubulta motora VARIPOWER 2 transmisiju. Tā ir izstrādāta un tiek ražota tikai un vienīgi CLAAS vajadzībām. Šī piedziņas sistēma, kas integrēta minētajos modeļos un ir standarta komplektācijā, sastāv no diviem kompaktā korpusā esošiem hidrostatiskiem motoriem ar kopīgu vārpstu un triecienplāksni, un tā jau vairākus gadus tiek veiksmīgi izmantota CLAAS JAGUAR pašgājējsmalcinātājiem. Abu motoru maksimālais pagriešanas diapazons ir 23 grādi, un abus vilkmes blokus vada kopīgs sadales bloks.
Tāpat kā iepriekš operators varēs izvēlēties trīs braukšanas diapazonus – no 0 līdz 15 km/h, no 0 līdz 30 km/h un no 0 līdz 40 km/h – un tos aktivizēt, vienkārši piespiežot ar plaukstas īkšķi. Standarta maksimālais ātrums ir 40 km/h, bet, ja nepieciešams, to ir iespējams ierobežot līdz 30 km/h vai 20 km/h (pasūtot kā izvēles opciju). Visos gadījumos maksimālais ātrums tiek sasniegts pie samazinātiem, degvielu taupošiem dzinēja apgriezieniem.
VARIPOWER 2 pārnes uz riteņiem tikpat lielu griezes momentu kā to nodrošināja iepriekšējā VARIPOWER transmisija. Vienkāršā un kompaktā sistēma, kurai nav jāpārslēdz pārnesumi, nodrošina augstu nodilumizturības līmeni un tā ilgi kalpo. Jaunums ir tas, ka eļļa tiek nepārtraukti atsūknēta no piedziņas korpusa, izmantojot jaudīgu Venturi cauruli, tāpēc ātras braukšanas laikā ievērojami samazinās eļļas radītie zudumi. Tas nozīmē, ka pa ceļu var braukt ātri, maksimāli efektīvi un ar mazu degvielas patēriņu
SCORPION 960, 756 un 746 turpinās strādāt, izmantojot VARIPOWER (746) vai jaudīgo VARIPOWER PLUS (756, 960) transmisiju ar platleņķa hidrostatisko sūkni un sekundārā motora darba tilpumu.
 
Visiem modeļiem ir jaunas kameras un ir arī citi jauninājumi
Visiem SCORPION modeļiem kā izvēles opcija ir pieejamas divas jaunākās paaudzes CLAAS kameras. Tās var uzstādīt aizmugurē un uz teleskopiskās stieņa vai uz sakabes rāmja, un kameras ir ieliktas jaunā stiprinājumā, kas tās optimāli aizsargā. Attēls tiek pārraidīts uz atsevišķu displeju kabīnē, un tas, braucot atpakaļgaitā, automātiski pārslēdzas uz atpakaļgaitas kameru. Tādējādi operators var strādāt drošāk un ērtāk. Kameras korpusa iekšpusē iebūvētais apsildes mehānisms novērš objektīva aizsvīšanu vai aizsalšanu, ja ārā ir auksts vai mitrs. 
Četru ciparu skaitītājs, kas uzstādīts ērti aizsniedzamā attālumā no kursorsviras, ir izmantojams, lai manuāli uzskaitītu kraušanas ciklus. Jaunums ir arī LED rotējošā bākuguns, indikatoru atiestatīšana un papildu opcijas riepām. Mašīnas aizmugurei tagad var piekļūt bez papildu instrumentiem.

Modernākā ražošanas līnija Telfsā 
CLAAS SCORPION teleskopiskie iekrāvēji tiek ražoti Liebherr rūpnīcā Telfsā, Austrijā. Pastāvīgi ieguldījumi rūpnīcā ir ļāvuši pielāgot ražošanas procesus augošajām klientu prasībām un mašīnu sarežģītības pieaugumam. Paplašinot montāžas līniju un uzstādot otru gaismas tuneli, ir bijis iespējams palielināt kapacitāti, jo īpaši kvalitātes nodrošināšanas jomā. CLAAS teleskopiskie iekrāvēji tiek montēti saskaņā ar jaunākajām ergonomikas atziņām un – neizmantojot autoiekrāvēju. Īpašs akcents ir atbalsta rāmja pagriešanas ierīce, kas ļauj 360 grādos piekļūt virsbūvei, piemēram, lai montētu šasiju. Katra klientam būvēta kabīne pirmsmontāžas posmā ir izgājusi vismodernāko testēšanas ciklu,  izmantojot automātisku testēšanas procesu.  Rezultāts ir premium klases produkts, kas spēj pārliecināt pat viskritiskāk noskaņotos klientus.