Preses relīze

Publicēts 28.06.2021.

JAUNAIS  KOBELCO SK210(N)LC-11 EKSKAVATORS

IERASTS IZMĒRS, IZCILA VEIKTSPĒJA UN DIZAINS – KOBLECO LAIŽ KLAJĀ NĀKAMĀS PAAUDZES EKSKAVATORU SK210(N)LC-11

Kobelco Construction Machinery Europe B.V. (KCME) ar prieku paziņo, ka tās plašo augstas kvalitātes celtniecības tehnikas klāstu papildina jauni modeļi SK210LC-11 un SK210NLC-11 (modelis ar sašaurinātu nesošo daļu). Nākamās paaudzes SK210(N)LC-11 sniedz izcilu veiktspēju, augstu efektivitāti un ražību un turpina Kobelco  eleganto PERFORMANCE X DESIGN (VEIKTSPĒJA X DIZIANS) koncepciju, nodrošinot vadītājam izcili parocīgu vadību un ērtības šajā konkurences piesātinātajā svara klasē.
Kopš 1983. gada, kad Kobelco izstrādāja “SK” pirmās paaudzes 20 t klases ekskavatoru, vidējās svara klases mašīnu popularitāte, pateicoties to daudzpusībai un piemērotībai visiem svarīgākajiem būvniecības darbiem, ir būtiski palielinājusies. Aprīkots ar STAGE V atbilstošu Hino dzinēju, jaunais SK210(N)LC-11 sniedz 124 kW jaudu, 143 kN rakšanas spēku (157 kN ar jaudas palielināšanu) un 228 kN braukšanas spēku. “Neatkarīgās gaitas” funkcija, kas vienu no hidrauliskajiem sūkņiem pilnībā novirza gaitas sistēmai un otru izlices darbināšanai, nodrošina plūstošu un vienmērīgu darbību pārvietojot būvlaukumā smagus objektus.
Lielāks mašīnas svars (21 900 – 23 500 kg) sniedz arī lielāku stabilitāti un augstāku celtspēju salīdzinot ar iepriekšējo modeli. Aprīkojumā ar standarta atsvaru (4300 kg) SK210(N)LC-11 ir ideāli piemērots vispārējiem celtniecības darbiem un ekonomiskai pārvadāšanai (prasība dažos reģionos), kamēr smagas noslodzes darbiem, piemēram tādu smagu un sarežģītu agregātu kā rotatoru izmantošanai, ekskavatoru var aprīkot ar palielinātu atsvaru (4900 kg).
Tāpat kā vairums citi Kobelco ekskavatori, SK210(N)LC-11 ir trīs darba režīmi: Eco, S un H, lai optimāli sabalansētu augstu veiktspēju un ekonomisku degvielas patēriņu (Eiropā SK210LC-10 vidējais degvielas patēriņš ir 10,1 l/stundā).
Bieži strādājot skarbos apstākļos, SK210(N)LC-11 priekšrocība ir uzlabotā izturība – ir veikta galveno komponentu pārbaude un veikti nepieciešamie uzlabojumi, lai nodrošinātu stabilu darbību. Piemēram, mašīnas sānu vāki abās pusēs un aizmugures statņi ir padarīti biezāki, lai palielinātu korpusa stingrību, savukārt lielāka diametra tapa kausa cilindra sakabē nodrošina uzlabotu izturību darbā ar dažādiem agregātiem.
Kā daļa no Kobelco PERFORMANCE X DESIGN koncepcijas, ko jau esam redzējuši uz modeļiem SK75/85MSR-7 un nesen klajā laistā modeļa SK500/530LC-11, ir pilnveidota arī SK210(N)LC-11 kabīnes ergonomika un drošība. Ar Kobelco zīmolu marķētais, pneimatiski amortizētais Grammer sēdeklis, kas, lai samazinātu operatora nogurumu, kustas kopā ar roku balstiem un vadības svirām, nodrošina teicamu triecienu amortizāciju un komfortu pārvietošanās laikā. Operators var pārvietot vadības sviras horizontāli, nesasprindzinot delnas locītavu, savukārt tikko uzlabotā hidraulikas kontroles sistēma tagad reaģē uz īsākiem vadības sviru gājieniem, lai sniegtu ātrāku, daudz precīzāku kustību un uzlabotu kursorsviru darbību.
Grozāms slēdzis ļauj pārslēgt dažādas funkcijas lielā, krāsainā 10” monitorā – ērti pārskatāmā izvēlne atvieglo svarīgas informācijas nolasīšanu, ieskaitot darba režīmu, apkopes intervālus un degvielas patēriņu, kā arī sniedzot daļēju vai pilnu skatu no augšas, ko veido no sānu un aizmugures kameru attēliem. Hidraulikas eļļas plūsmas parametri darbam ar kausu, āmuru, drupinātāju un satvērēju ir iestatīti jau rūpnīcā, ļaujot vadītājam nekavējoties uzsākt darbu, savukārt darbam ar citiem agregātiem, tādiem kā rotators, parametrus var vienkārši iestatīt vadības displejā.
Piedevām, visiem slēdžiem kabīnē ir LED izgaismojums, sniedzot spožu, skaidru skatu tumsā. SK210(N)LC-11 standarta aprīkojumā ir klimata kontrole un tā ir aprīkota ar DAB+ radio (ar FM/AM, AUX, USB, Bluetooth un brīvroku telefona funkcijām) un 12V rozeti. Lai nodrošinātos pret mašīnas zādzību, vadības panelī iespējams iestatīt drošības kodu.
Radiatoriem un dzesēšana sistēmas komponentiem apkopju veikšanai ir ērti piekļūt mašīnas kreisajā pusē. Arī piekļūšana AdBlue tvertnei un divu elementu gaisa filtram ir padarīta ērtāka. Hidraulikas eļļas filtra jaunā struktūra novērš svešķermeņu iekļūšanu eļļas tvertnē apkopes laikā, kā arī  šķidrumu līmeņus un filtrus var viegli pārbaudīt no zemes līmeņa. Standarta augšējo FOPS drošības režģi iespējams pacelt, lai vieglāk notīrītu jumta logu.
Ar KOMEXS (Kobelco Monitoring Excavator System) sistēmas palīdzību var ērti sekot SK201(N)LC-11 stāvoklim no attāluma. Ar satelītu komunikācijas un interneta palīdzību iespējams attālināti saņemt datus par mašīnas darbību, piemēram darba stundām, atrašanās vietu, degvielas patēriņu un apkopes nepieciešamību – īpaši ērti tas ir strādājot ar daudzām mašīnām un vairākos objektos.
Komentējot SK210(N)LC-11 ražošanas uzsākšanu, KCME produktu menedžeris Peter Stuijt teica “20 t svara klases ekskavatoru segmentā tirgū ir vērojama ārkārtīgi spēcīga konkurence, bet jaunais Kobelco SK210(N)LC-11 spēj vairāk, kā tikai turēties tai pretī. Sniedzot lielisku līdzsvaru starp mašīnas veiktspēju un stabilitāti, SK210(N)LC-11 nodrošina teicamu celtspēju un degvielas patēriņu Pie tam, domājot par vadītāju, mašīnai ir izveidots brīnišķīgs interjera dizains.”