Preses relīze

Publicēts 06.10.2021.

CLAAS IENES SVAIGAS VĒSMAS AGRITECHNICA 2022 IZSTĀDĒ

Hārzevinkela, 2021.gada 6.oktobris. Tikai piecus mēnešus pirms Agritechnica izstādes sākuma CLAAS apstiprina savu dalību un paziņo par sākotnējām iecerēm. Stends tiks pārvietots no 13.halles uz četriem EXPO paviljoniem P32 - P35 un iezīmēs pavisam jaunu tirdzniecības izstādes konceptu.

Pēc izstādes Agritechnica pārcelšanas no 2021.gada novembra uz 2022.gada 27.februāri – 5.martu COVID-19 pandēmijas dēļ, gatavošanās pasākumam notiek pilnā sparā, arī CLAAS uzņēmumā. “Agritechnica ir vitāli svarīga platforma, lai mēs varētu komunicēt ar klientiem un dīleriem”, saka Jans-Hendriks Mors (Jan-Hendrik Mohr) no CLAAS grupas valdes. “Turklāt, pasaules lielākā lauksaimniecības tehnikas izstāde ir absolūti vitāli svarīga kopā sanākšanas vieta industrijas pārstāvjiem, fokusa punkts un skatuve, kur parādīt jaunākās starptautiskās tendences. Lai nekļūdītos, pašreizējā politiskā situācija pieprasa investēt jaunās tehnoloģijās un pieņemt apdomīgus biznesa lēmumus daudzās jomās.” Lauksaimniecības industrijā, kuru pārsvarā veido ģimenes uzņēmumi, nozīme ir arī cilvēciskajam kontaktam. Mors ir pārliecināts: “Pandēmija ar mums ir jau pusotru gadu un daudzi cilvēki ir noilgojušies atkal satikties klātienē personīgi, īpaši, ņemot vērā augsto vakcinācijas procentu izstādes pamatapmeklētāju vecuma grupā .”
Izstrādājot visaptverošu higiēnas koncepciju un ieviešot personalizētas ieejas biļetes, organizatori. - Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft e.V  (DLG), pēc pašreizējā plāna ir pārliecināti, ka izstāde  neradīs COVID-19 izplatīšanās risku. Jaunākā DLG aptauja liecina, ka lauksaimnieki un darbuzņēmēji joprojām ļoti vēlas apmeklēt Agritechnica.

Pāreja no 13.halles uz EXPO paviljoniem

CLAAS atklāj jaunas teritorijas četros EXPO paviljonos P32 -P35 izstādes laukuma centrā. ”Mūsu stenda novietojums tieši pie West 1 ieejas 13.hallē iepriekšējo izstāžu laikā bija ļoti izdevīgs”, paskaidro Deivids Šīfers (David Shiefer), atbildīgais par Agritechnica izstādi CLAAS korporatīvajā mārketingā. ”Savukārt EXPO paviljoni, kuriem apkārt ir brīvdabas teritorija, sniedz mums iespēju pārveidot stenda konceptu, parādot gan CLAAS zīmolu, gan mūsu tehniku un digitālos produktus jaunā veidā un, pateicoties sadalītai un lielākai platībai svaigā gaisā, uzlabot mūsu atbilstību COVID-19 higiēnas konceptam, tai pašā laikā ieviešot svaigas idejas un pieejas produktiem un prezentācijām. Tādējādi mūsu stends nodrošinās pavisam jaunu tirdzniecības izstādes pieredzi. ”

Rotājoties ar saukli “Hard work. Smartly done.”, CLAAS izmantos 4 paviljonus un pieguļošās teritorijas, lai izliktu apskatei virkni aktualitāšu, tostarp augustā klajā laistās TRION kombainu modeļu sērijas, kā arī jaunākās viedās sistēmas un digitālos risinājumus. Papildu informācija un informācija par jauno CLAAS stendu Agritechnica tiks sniegta dažas nedēļas pirms izstādes atklāšanas.